0 of 350

Så snart du har trykt på send, modtager du en bekræftelse pr. email og en invitation til at abonnere på nyhedsbrevet og få en personlig indbydelse til alle ferniseringer.

Nyhedbrev

Bliv medlem af Frederikssund Kunstforening, så modtager du Nyhedbrevet med indbydelser til alle kunstforenings udstillinger og arrangementer.

Du får, som medlem, 10% rabat på indkøb over  500 kroner på vores egne udstillinger.

Desuden deltager du i lodtrækningen om indkøbte kunstværker, som bortloddes på den årlige generalforsamling.

Frederikssund kunstforening

Kontingent

Kontingent for kalenderåret 2023 er 300 kroner for både personligt- og virksomheds medlemskab.

Kontingentet skal være indbetalt i indeværende år for at deltage i udlodningen på generalforsamlingen i efterfølgende år.

Vi sender medlemsnummer og betalingsoplysningerne til dig, så snart du har indmeldt dig i kunstforeningen.

Husk at angive medlemsnummer og navn, når du betaler kontingentet.

Kontonummer: 2670 - 400044817